Work hardening, czyli trenuj, zmieniaj nawyki i zwalczaj ból

prof. dr Ingo  Froböse

prof. dr Ingo Froböse

1.10.2018 r.

Niedostateczna aktywność fizyczna i nieprawidłowa technika podczas podnoszenia i transportowania ciężkich przedmiotów mogą poważnie uszkodzić plecy. Poprzez długotrwałe nieprawidłowe obciążenie bóle szybko staną się przewlekłe. Tutaj pojawia się w miejsce na work hardening. Ten specjalny trening ma na celu złagodzenie bólu, a nawet – w miarę możliwości – jego całkowite zniwelowanie. W Polsce nie jest jeszcze popularny, ale być może już niebawem zawita do naszych siłowni.

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze subskrybentem miesięcznika "Więcej ruchu - mniej bólu". Już teraz zamów pełny dostęp i zyskaj:

  • Comiesięczny dostęp do najnowszego numeru miesięcznika "Więcej ruchu - mniej bólu"
  • Pełen dostęp do instrukcji, porad eksperckich na portalu i w publikacjach tematycznych
  • Możliwość korzystania z multimediów, wybranych wideo-konsultacji i ebooków dostepnych na stronie Zdrowie w Praktyce
Czytaj więcej o tytule »

Jeśli posiadasz już konto w serwisie zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
treningwork hardening

Znajdź nas na Facebook'u

Opinie naszych czytelników

wiper-pixel