Co tak naprawdę pomaga na zakwasy?

prof. dr Thomas Wessinghage

prof. dr Thomas Wessinghage

1.11.2018 r.
Co tak naprawdę pomaga na zakwasy?

Wiosną znowu wychodzimy na świeże powietrze, by uprawiać sport. Trenujemy również o wiele częściej niż zimą. Motywacja jest duża – zazwyczaj do momentu, w którym pojawią się zakwasy. Typowe bóle przy poruszaniu się i przy obciążeniu dopadają nas w czasie od kilku godzin do 1-2 dni po aktywności sportowej i trwają od 3 do 8 dni. Przeczytaj, skąd się biorą i jak się od nich uwolnić.

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze subskrybentem miesięcznika "Więcej ruchu - mniej bólu". Już teraz zamów pełny dostęp i zyskaj:

  • Comiesięczny dostęp do najnowszego numeru miesięcznika "Więcej ruchu - mniej bólu"
  • Pełen dostęp do instrukcji, porad eksperckich na portalu i w publikacjach tematycznych
  • Możliwość korzystania z multimediów, wybranych wideo-konsultacji i ebooków dostepnych na stronie Zdrowie w Praktyce
Czytaj więcej o tytule »

Jeśli posiadasz już konto w serwisie zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
zakwasy

Znajdź nas na Facebook'u

Opinie naszych czytelników

wiper-pixel