Konto ruchu pozwoli Ci dłużej żyć

prof. dr Thomas Wessinghage

prof. dr Thomas Wessinghage

1.08.2017 r.

Zbyt długie siedzenie szkodzi zdrowiu: plecy bolą, wydolność umysłowa spada, a ryzyko cukrzycy typu 2 wzrasta – a to tylko niewielki odsetek niekorzystnego wpływu braku ruchu na nasze zdrowie. Niestety, pół godziny spokojnej aktywności fizycznej przy reszcie czasu spędzanej na siedząco to za mało. Zdrowy będzie ten, kto będzie się regularnie ruszał przez cały dzień. Pokażę Ci, jak ustalić aktualny „stan konta ruchu” i – efektywnie, choć całkiem przy okazji – zwiększać jego „zasoby”.

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze subskrybentem miesięcznika "Więcej ruchu - mniej bólu". Już teraz zamów pełny dostęp i zyskaj:

  • Comiesięczny dostęp do najnowszego numeru miesięcznika "Więcej ruchu - mniej bólu"
  • Pełen dostęp do instrukcji, porad eksperckich na portalu i w publikacjach tematycznych
  • Możliwość korzystania z multimediów, wybranych wideo-konsultacji i ebooków dostepnych na stronie Zdrowie w Praktyce
Czytaj więcej o tytule »

Jeśli posiadasz już konto w serwisie zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
aktywność fizyczna

Znajdź nas na Facebook'u

Opinie naszych czytelników

wiper-pixel