Dzieci w niebezpieczeństwie, czyli dlaczego reklamy telewizyjne tuczą

Dr med. Rainer  Limpinsel

Dr med. Rainer Limpinsel

1.11.2018 r.

Oczywiście przed telewizorem traci się niewiele kalorii. Ja jednak teraz nie o tym. Chcę poruszyć temat reklam telewizyjnych, które przedstawiają niezdrowe produkty spożywcze – przede wszystkim te dla dzieci. Dzieci, które często widzą reklamy kalorycznych i zawierających dużo cukru produktów, częściej zapadają na otyłość.

Pozostało jeszcze 70 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze subskrybentem miesięcznika "Lepsze życie z cukrzycą". Już teraz zamów pełny dostęp i zyskaj:

  • Comiesięczny dostęp do najnowszego numeru miesięcznika
  • Pełen dostęp do tekstów eksperckich na portalu Zdrowie w Praktyce
  • Możliwość korzystania z multimediów, wybranych webinariów i ebooków dostepnych na portalu Zdrowie w Praktyce
Czytaj więcej o tytule »

Jeśli posiadasz już konto w serwisie zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
cukrzycaotyłość

Znajdź nas na Facebook'u

Opinie naszych czytelników

wiper-pixel