Silne pośladki – dzięki narciarskiej gimnastyce również latem!

prof. dr Thomas Wessinghage

prof. dr Thomas Wessinghage

1.11.2018 r.
Silne pośladki – dzięki narciarskiej gimnastyce również latem!

Ciągłe siedzenie przy biurku, na kanapie czy w samochodzie to nie tylko trucizna dla naszych pleców, stawów i metabolizmu. Ta pozycja obkurcza przede wszystkim mięśnie pośladków i bardzo je osłabia. Tymczasem są one niezbędne dla rozlicznych sekwencji ruchowych, jakie wykonuje nasze ciało. Pomocne mogą być tutaj ćwiczenia gimnastyczne znane narciarzom. Wynikiem jest również znacznie lepszy wygląd pośladków!

Pozostało jeszcze 66 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze subskrybentem miesięcznika "Więcej ruchu - mniej bólu". Już teraz zamów pełny dostęp i zyskaj:

  • Comiesięczny dostęp do najnowszego numeru miesięcznika "Więcej ruchu - mniej bólu"
  • Pełen dostęp do instrukcji, porad eksperckich na portalu i w publikacjach tematycznych
  • Możliwość korzystania z multimediów, wybranych wideo-konsultacji i ebooków dostepnych na stronie Zdrowie w Praktyce
Czytaj więcej o tytule »

Jeśli posiadasz już konto w serwisie zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
sport

Znajdź nas na Facebook'u

Opinie naszych czytelników

wiper-pixel