Rozciągaj stopy – to ci się należy

prof. dr Thomas Wessinghage

prof. dr Thomas Wessinghage

1.09.2019 r.
Rozciągaj stopy – to ci się należy

Około 80% Polaków uskarża się na problemy ze stopami, takie jak np. haluksy (paluch koślawy), ostrogi piętowe czy bolesną stopę poprzecznie-płaską. Dolegliwości te są uwarunkowane jednostronnymi sekwencjami ruchowymi, takimi jak wielogodzinne stanie w miejscu, niedostateczne obciążanie stopy ze względu na długie siedzenie lub też za małe albo mając zbyt wysokie obcasy buty. Oprócz wzmacniania, stopy potrzebują również regularnego rozciągania. Poniższe ćwiczenia poprawią ruchomość stawów twoich stóp oraz ich palców.

Pozostało jeszcze 83 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze subskrybentem miesięcznika "Więcej ruchu - mniej bólu". Już teraz zamów pełny dostęp i zyskaj:

  • Comiesięczny dostęp do najnowszego numeru miesięcznika "Więcej ruchu - mniej bólu"
  • Pełen dostęp do instrukcji, porad eksperckich na portalu i w publikacjach tematycznych
  • Możliwość korzystania z multimediów, wybranych wideo-konsultacji i ebooków dostepnych na stronie Zdrowie w Praktyce
Czytaj więcej o tytule »

Jeśli posiadasz już konto w serwisie zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Znajdź nas na Facebook'u

Opinie naszych czytelników

wiper-pixel