Kręć nogami dla zdrowia – mój plan treningowy pomoże ci oswoić się z siodełkiem

dr med. Michael  Spitzbart

dr med. Michael Spitzbart

1.12.2019 r.
Kręć nogami dla zdrowia – mój plan treningowy pomoże ci oswoić się z siodełkiem

W niemal każdym gospodarstwie domowym znajduje się przynajmniej jeden rower. Niestety najczęściej stoi w jakimś zakurzonym kącie. Ale jest on często praktyczniejszy niż samochód. Dodatkowo, gdy pedałujesz, zyskuje na tym cały twój organizm. Możesz nawet „cofnąć” zegar biologiczny i zrzucić parę kilogramów. Pokażę ci, jak oswoić się z siodełkiem. Pomoże ci w tym mój plan treningowy.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze subskrybentem miesięcznika "Więcej ruchu - mniej bólu". Już teraz zamów pełny dostęp i zyskaj:

  • Comiesięczny dostęp do najnowszego numeru miesięcznika "Więcej ruchu - mniej bólu"
  • Pełen dostęp do instrukcji, porad eksperckich na portalu i w publikacjach tematycznych
  • Możliwość korzystania z multimediów, wybranych wideo-konsultacji i ebooków dostepnych na stronie Zdrowie w Praktyce
Czytaj więcej o tytule »

Jeśli posiadasz już konto w serwisie zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
jazda na rowerze

Znajdź nas na Facebook'u

Opinie naszych czytelników

wiper-pixel