Ćwiczenia, dzięki którym będziesz jeździć na rowerze z większą siłą, dłużej i bez bólu

prof. dr Thomas Wessinghage

prof. dr Thomas Wessinghage

1.10.2018 r.
Ćwiczenia, dzięki którym będziesz jeździć na rowerze z większą siłą, dłużej i bez bólu

Siła tułowia pozwoli ci nie tylko stabilnie siedzieć na siodełku i uniknąć bólu, ale również znacznie mocniej naciskać na pedały. Podczas jazdy na rowerze twoje nogi pracują dynamicznie i automatycznie generują siłę. Twoje plecy przejmują natomiast przede wszystkim funkcję statyczną, konieczną dla uzyskania odpowiedniej siły nóg. Dzięki regularnym ćwiczeniom tułowia wiele zyskasz jako rowerzysta. Osiągniesz dzięki nim lepszą wydolność i będziesz chronić swoje plecy.

Pozostało jeszcze 87 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze subskrybentem miesięcznika "Więcej ruchu - mniej bólu". Już teraz zamów pełny dostęp i zyskaj:

  • Comiesięczny dostęp do najnowszego numeru miesięcznika "Więcej ruchu - mniej bólu"
  • Pełen dostęp do instrukcji, porad eksperckich na portalu i w publikacjach tematycznych
  • Możliwość korzystania z multimediów, wybranych wideo-konsultacji i ebooków dostepnych na stronie Zdrowie w Praktyce
Czytaj więcej o tytule »

Jeśli posiadasz już konto w serwisie zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Znajdź nas na Facebook'u

Opinie naszych czytelników

wiper-pixel