Mniejsze bóle pleców i odprężona dusza? Umożliwi ci to mój program ćwiczeń pilates

prof. dr Thomas Wessinghage

prof. dr Thomas Wessinghage

1.10.2018 r.
Mniejsze bóle pleców i odprężona dusza? Umożliwi ci to mój program ćwiczeń pilates

Pilates składa się z dwóch komponentów: pierwszy z nich to rozciąganie skróconych mięśni (np. w dolnym odcinku pleców), drugi zaś to wzmacnianie głęboko leżących mięśni tułowia. Połączenie siły i rozciągania ze świadomym głębokim oddychaniem pozwala osiągnąć równowagę mięśniową i psychiczną. To najlepszy lek na bóle karku, pleców i kolan, ale również na stres. Ważne jest prawidłowe wykonywanie ćwiczeń.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze subskrybentem miesięcznika "Więcej ruchu - mniej bólu". Już teraz zamów pełny dostęp i zyskaj:

  • Comiesięczny dostęp do najnowszego numeru miesięcznika "Więcej ruchu - mniej bólu"
  • Pełen dostęp do instrukcji, porad eksperckich na portalu i w publikacjach tematycznych
  • Możliwość korzystania z multimediów, wybranych wideo-konsultacji i ebooków dostepnych na stronie Zdrowie w Praktyce
Czytaj więcej o tytule »

Jeśli posiadasz już konto w serwisie zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Znajdź nas na Facebook'u

Opinie naszych czytelników

wiper-pixel