ĆWICZENIE MIESIĄCA: Noga wygięta w łuk

prof. dr Ingo  Froböse

prof. dr Ingo Froböse

1.12.2019 r.
ĆWICZENIE MIESIĄCA: Noga wygięta w łuk

Dzięki temu ćwiczeniu ćwiczysz mięśnie ud znajdujące się przy miednicy. Jeśli są one nadmiernie napięte, a jednocześnie nie są wytrenowane, ciągną one nadmiernie miednicę do przodu, co obciąża kręgosłup lędźwiowy. Dobrze wytrenowane mięśnie ud to zatem mniejsze obciążenie kręgosłupa lędźwiowego.

Pozostało jeszcze 59 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze subskrybentem miesięcznika "Więcej ruchu - mniej bólu". Już teraz zamów pełny dostęp i zyskaj:

  • Comiesięczny dostęp do najnowszego numeru miesięcznika "Więcej ruchu - mniej bólu"
  • Pełen dostęp do instrukcji, porad eksperckich na portalu i w publikacjach tematycznych
  • Możliwość korzystania z multimediów, wybranych wideo-konsultacji i ebooków dostepnych na stronie Zdrowie w Praktyce
Czytaj więcej o tytule »

Jeśli posiadasz już konto w serwisie zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Znajdź nas na Facebook'u

Opinie naszych czytelników

wiper-pixel