Sport wytrzymałościowy dla osób starszych – na co należy zwrócić uwagę

Dr med. Rainer  Limpinsel

Dr med. Rainer Limpinsel

1.10.2019 r.
Sport wytrzymałościowy dla osób starszych – na co należy zwrócić uwagę

Wiele osób starszych kategorycznie odrzuca sport wytrzymałościowy ze względu na swój wiek. To błędne podejście. W rzeczywistości prawda zbliżona jest do przysłowia mówiącego, że „kto odpoczywa, ten rdzewieje”. Aktywność fizyczna zwalcza zbyt wysoki poziom cukru we krwi. Sport działa także cuda przy insulinooporności. A to ona właśnie powoduje cukrzycę. Poniżej kilka wskazówek, które pozwolą ci się bezproblemowo ruszać w podeszłym wieku.

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze subskrybentem miesięcznika "Lepsze życie z cukrzycą". Już teraz zamów pełny dostęp i zyskaj:

  • Comiesięczny dostęp do najnowszego numeru miesięcznika
  • Pełen dostęp do tekstów eksperckich na portalu Zdrowie w Praktyce
  • Możliwość korzystania z multimediów, wybranych webinariów i ebooków dostepnych na portalu Zdrowie w Praktyce
Czytaj więcej o tytule »

Jeśli posiadasz już konto w serwisie zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Znajdź nas na Facebook'u

Opinie naszych czytelników

wiper-pixel