Formy edukacji terapeutycznej w praktyce opieki diabetologicznej skupionej na osobie pacjenta z cukrzycą („patient-centred care”)

Prof. zw. dr hab. med. Jan Tatoń

Prof. zw. dr hab. med. Jan Tatoń

1.08.2019 r.
Formy edukacji terapeutycznej w praktyce opieki diabetologicznej skupionej na osobie pacjenta z cukrzycą („patient-centred care”)

Rozpoczęcie edukacji chorego musi poprzedzić pytanie o praktyczny cel, który chce się osiągnąć. Jest on nieco inny w każdym przypadku cukrzycy. Mając listę praktycznych priorytetów, należy przy ustalaniu programu (uwzględniając obraz całości problematyki) edukacji indywidualnie ją różnicować.

Pozostało jeszcze 98 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze subskrybentem miesięcznika "Lepsze życie z cukrzycą". Już teraz zamów pełny dostęp i zyskaj:

  • Comiesięczny dostęp do najnowszego numeru miesięcznika
  • Pełen dostęp do tekstów eksperckich na portalu Zdrowie w Praktyce
  • Możliwość korzystania z multimediów, wybranych webinariów i ebooków dostepnych na portalu Zdrowie w Praktyce
Czytaj więcej o tytule »

Jeśli posiadasz już konto w serwisie zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Znajdź nas na Facebook'u

Opinie naszych czytelników

wiper-pixel