Ćwiczenia, które oszczędzają Twój czas i obniżają poziom cukru we krwi

Dr med. Rainer  Limpinsel

Dr med. Rainer Limpinsel

1.09.2018 r.
Ćwiczenia, które oszczędzają Twój czas i obniżają poziom cukru we krwi

W walce z cukrzycą pomaga nie tylko sport wytrzymałościowy. Sporty siłowe również są odpowiednie i obniżają poziom cukru we krwi. Najprostszą metodą ćwiczenia są ćwiczenia izometryczne. Nie potrzebujesz w tym celu dużo czasu ani żadnych specjalnych pomocy, a przy okazji oszczędzasz koszty wstępu do studia fitness. Ćwiczenia izometryczne można z powodzeniem wykonywać w domu. Dzięki moim poradom dla początkujących szybko doczekasz się wspaniałych efektów.

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze subskrybentem miesięcznika "Lepsze życie z cukrzycą". Już teraz zamów pełny dostęp i zyskaj:

  • Comiesięczny dostęp do najnowszego numeru miesięcznika
  • Pełen dostęp do tekstów eksperckich na portalu Zdrowie w Praktyce
  • Możliwość korzystania z multimediów, wybranych webinariów i ebooków dostepnych na portalu Zdrowie w Praktyce
Czytaj więcej o tytule »

Jeśli posiadasz już konto w serwisie zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Znajdź nas na Facebook'u

Opinie naszych czytelników

wiper-pixel