Wysokoefektywny trening siedmiominutowy: dla kogo jest przeznaczony i o czym należy pamiętać

prof. dr Thomas Wessinghage

prof. dr Thomas Wessinghage

1.11.2018 r.

Szybki i efektywny przyrost masy mięśniowej? Do rozbudowania mięśni i utrzymania ciała w doskonałej formie powinno wystarczyć wykonanie codziennie 12 ćwiczeń w ciągu tylko 7 minut. Pokażę ci, jak ten program działa, kto może z niego skorzystać i o czym koniecznie należy pamiętać.

Pozostało jeszcze 97 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze subskrybentem miesięcznika "Więcej ruchu - mniej bólu". Już teraz zamów pełny dostęp i zyskaj:

  • Comiesięczny dostęp do najnowszego numeru miesięcznika "Więcej ruchu - mniej bólu"
  • Pełen dostęp do instrukcji, porad eksperckich na portalu i w publikacjach tematycznych
  • Możliwość korzystania z multimediów, wybranych wideo-konsultacji i ebooków dostepnych na stronie Zdrowie w Praktyce
Czytaj więcej o tytule »

Jeśli posiadasz już konto w serwisie zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Znajdź nas na Facebook'u

Opinie naszych czytelników

wiper-pixel